Belangrijke informatie : i.v.m. de maatregelen rondom het COVID-19 virus kunnen onze zendingen vertraging oplopen.

Kiyoh 9.8

Bestelinformatie

Je shopt makkelijk en vertrouwd online bij De Paardendrogist:

Je ziet gelijk of een product op voorraad is.

Bestellen kan met of zonder inloggen met je emailadres; 

Verzendkosten binnen Nederland: €3,25, boven €25 gratis verzendkosten (alleen DHL). 

Kies voor ophalen bij een DHL Servicepunt en haal je pakket bij jou in de buurt op. 

Betalen gaat eenvoudig via Ideal, PayPal, Credit Card, Bancontact, Overschrijving en vele andere.

Bestellen kan ook per telefoon: 050 - 409 69 96 op werkdagen van 08.30 tot 18.00 uur. Buiten deze tijden kan je jouw bestelling ook doorgeven via de mail, Facebook of WhatsApp: 06-2195 98 69. Je bestelling wordt verwerkt op de eerstvolgende werkdag.

Bezorgservice

Vandaag besteld = morgen in huis

Besteld op werkdagen voor 17.30 uur: bezorging op de eerstvolgende werkdag.

Besteld op vrijdag na 17.30 uur, op zaterdag en zondag: de verzending is op maandag en de bezorging dus op dinsdag.

Verzendkosten
Je hebt bij ons de keuze uit maar liefst vier verschillende manieren van bezorging; zo kunt je altijd kiezen voor de manier die voor jou het makkelijkste is.  

Je hebt de keuze uit:

Verzendkosten

DHL Parcel bezorging

€ 3,25

DHL afhalen op DHLServicepunt

€ 3,25

PostNL bezorging

€ 5,75

PostNL afhalen op PostNL punt

€ 6,75

Bezorging door DHL Parcel
Bezorging: eerstvolgende werkdag (ook op zaterdag)
Verzendkosten: € 3,25

Jouw bestelling wordt in veel gevallen de eerstvolgende werkdag (ook op zaterdag) bij je thuis of op een ander door jou opgegeven adres bezorgd door DHL Parcel. Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet thuis bent op het moment van bezorging. Om te voorkomen dat je een dag langer op je artikelen moet wachten, kunnen wij het pakje aan laten bieden bij je buren. Je kunt dit aangeven in het veld ‘opmerking bezorger’ bij het plaatsen van je bestelling via onze website voor de bezorger. De bezorger laat dan een bericht achter in je brievenbus met de mededeling bij welke buren je pakje is afgeleverd.

Ben je niet thuis dan hoort de bezorger een kaart voor je achter te laten waarop staat op welk DHL Servicepoint het pakket de volgende dag af te halen is. Mocht je geen kaart hebben ontvangen, staat het vermeld bij de track en trace van je pakket. 

Wilt je jouw bestelling op een postbus adres laten bezorgen, dien je gebruik te maken van de PostNL service omdat wij deze alleen kunnen uitvoeren met PostNL.

Bezorging door PostNL
Bezorging: 98% zekerheid de eerstvolgende werkdag (ook op zaterdag), (mits besteld op werkdagen voor 16.15 uur). Verzendkosten: € 5,75.

Wij versturen je bestelling dan met de 24 uurs dienst van PostNL naar je eigen adres, een ander door jou opgegeven adres of een postbusadres. Als je op het moment van bezorging niet aanwezig bent, biedt PostNL je pakket standaard bij jouw buren aan. Als dit niet lukt, krijgt je van de chauffeur een bericht met een niet-thuis-code. Met deze code kun je op de website van PostNL een keuze maken voor een tweede pakket bezorging. Wilt je het pakket liever bij jouw buren of op het dichtstbijzijnde PostNL punt laten bezorgen? Dit kun je eenvoudig en handig aangeven.

Afhalen op een servicepunt
Wanneer je weinig thuis bent is het aan te raden jouw bestelling te laten bezorgen op een servicepunt. Zo heb je jouw bestelling wel snel in huis en kun je het ophalen waar en wanneer dat voor jou het beste uitkomt. Omdat wij werken met zowel de DHL afhaalpunten (ruim 2.800), als de PostNL afhaalpunten (ruim 2000) is er altijd wel een locatie bij jou in de buurt. Je bestelling ligt daar op de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur klaar, ook op zaterdag. Je ontvangt automatisch bericht wanneer je bestelling op het afhaalpunt is bezorgd.

Afhalen bij een DHL Servicepunt
Af te halen: 98% zekerheid de eerstvolgende werkdag (ook op zaterdag). Verzendkosten DHL servicepunt: € 3,25.

Er zijn inmiddels ruim 2.800 DHL afhaalpunten in Nederland, deze zijn gevestigd in onder andere tankstations, supermarkten, drogisterijen, videotheken en gemakswinkels. Wordt het pakket niet direct opgehaald, dan ontvangt je binnen een week nog twee herinneringsberichten. Vanaf de dag van bezorging heb je 1 week de tijd om het pakket op te halen.

Afhalen bij een PostNL punt
Af te halen: 98% zekerheid na 16.00 uur op de eerstvolgende werkdag (ook op zaterdag). Verzendkosten PostNL punt: € 6,75

PostNL heeft ruim 2000 postkantoren verspreid over heel Nederland, veel van deze punten zitten in een supermarkt of in een winkel bij jou in de buurt. Je bestelling ophalen is op die manier makkelijk te combineren met je dagelijkse boodschappen. Wordt het pakket niet opgehaald dan krijg je na 6 dagen een herinnering. Vanaf de dag van bezorging heb je 2 weken de tijd om het pakket op te halen.

Afhalen in Roden 
Er is nu ook de mogelijkheid om je bestelling af te halen op onze locatie in Roden. Bestellingen vanaf vrijdag 17.30 uur kunnen de daaropvolgende maandag vanaf 11.00 uur afgehaald worden. Op werkdagen ligt het pakket ongeveer 2 uur nadat je je bestelling geplaatst hebt bij ons klaar.


Betalen

Veilig en betrouwbaar betalen
Wij maken gebruiken van een SSL Certificaat waardoor je er zeker van bent dat jouw gegevens via een beveiligde verbinding verzonden worden en nooit in handen vallen van derden. Zodra je het betaaltraject in gaat, wordt de adresbalk groen en weet je zeker dat jouw gegevens veilig zijn.

Online betalen 
Profiteer van optimaal betaalgemak en betaal gegarandeerd veilig via IDEAL, PayPal, Credit Card, Bancontact, Overboeking, Sofort en vele anderen. Betalingen zijn door de Paardendrogist uitbesteedt aan Buckaroo. Met de betaaloplossingen van Buckaroo betaal jij snel, gemakkelijk en veilig. 


Met een cadeaubon 
Wil je een cadeaubon gebruiken om jouw bestelling (deels) mee te betalen? Dan kun je in het winkelmandje het nummer van de cadeaubon intoetsen. Jouw korting wordt dan direct verwerkt.


Status van jouw bestelling

Na ontvangst van jouw bestelling ontvangt je van ons per e-mail een orderbevestiging. Op de dag dat wij jouw bestelling verzenden, sturen wij je per e-mail de code waarmee je jouw pakketje kunt traceren op de website van het verzendbedrijf.

Heb je vragen over de status van je bestelling? Neem dan gerust even contact met ons op, wij helpen je graag!

Retouren

Retour sturen

Je bestelt bij ons zonder enig risico want we garanderen je een volledig recht van teruggave binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour te sturen. Uiteraard zonder kosten voor jou!

In deze periode kun je jouw bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking gratis terugsturen. Natuurlijk kun je het product passen, maar zorg er dan wel voor dat je het product schoon en onbeschadigd in de originele verpakking verpakt.

Onze gratis retourservice geldt niet voor zendingen van en naar het buitenland; de kosten voor retourzending vanuit andere landen dan Nederland dien je zelf te voldoen.

Het kan ook zijn dat je na de zichttermijn een artikel terug wilt sturen. Na beoordeling van jouw vraag door onze klantenservice behoort ook dat tot de mogelijkheden. Neem in dat geval per e-mail of telefoon contact met ons op.

Het maken van een retouraanvraag

Als je een account hebt kan je inloggen op onze site, heb je als gast afgerekend klik dat hier. Na het inloggen kun je met 3 klikken je retour aanmelden en, indien je dat wenst, een ander product bestellen.

Bij het aanmelden van een retour kun je zelf kiezen op welke DHL servicepunt je pakket terug wilt sturen:

Kies hier een DHL service punt bij jou in de buurt.

Financiële afhandeling van je retourzending

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, verwerken wij deze en ontvang je van ons een e-mail een bevestiging van de ontvangst en de wijze waarop wij deze verwerkt hebben. Is door jouw retourzending een tegoed ontstaan en heb je de bestelling vooraf met Ideal betaald, dan storten wij dit direct terug. Het bedrag staat binnen uiterlijk 3 werkdagen na verwerking van de retourzending op je rekening. Als je de gehele bestelling retour stuurt, betalen wij ook de verzendkosten terug.

Garantie

Bent je niet tevreden? Laat het ons weten!
Bent je niet tevreden over een product? Of is je product (te) snel stuk gegaan? Neem dan contact met ons op. We doen altijd ons best om samen op zoek te gaan naar een goede oplossing. Wij hebben immers maar één doel, en dat is dat je 100% tevreden bent. Klik hier voor alle contactgegevens.

Is het product ongebruikt en heb je het korter dan 14 dagen geleden ontvangen:
Dan is het heel simpel: je kunt het product zonder opgaaf van reden gratis retoursturen. Heb je het product langer dan 14 dagen geleden ontvangen, neem dan even contact met ons op. Klik hier voor meer informatie over onze gratis retourservice.

Heb je een verkeerd product ontvangen?
Dat is heel erg vervelend! Ondanks onze zorgvuldige werkwijze is er dan toch iets misgegaan. Wij verzoeken je om dit binnen 14 dagen na bezorging telefonisch of per email aan ons te melden. Wij zorgen ervoor dat je het juiste product, mits op voorraad, alsnog direct toegestuurd krijgt en overleggen wat voor jou de makkelijkste manier is om het verkeerde product gratis terug te sturen. Klik hier voor alle contactgegevens.

Is het product gebruikt en voldoet het niet aan jouw verwachtingen
Neem dan altijd even contact met ons op om je klacht aan ons kenbaar te maken.

Samen met jou bepalen we dan of je het product naar ons op kunt sturen of dat het mogelijk is een aantal foto’s naar ons te sturen. In beide gevallen reageren wij snel en hoort je binnen 2-3 werkdagen hoe wij jouw klacht oplossen. Het kan zijn dat jouw klacht over het product het gevolg is van een fabricage- of materiaalfout en daardoor valt onder de garantievoorwaarden. Afhankelijk van de richtlijnen van de fabrikant wordt het artikel dan zo snel mogelijk gerepareerd of vervangen door een nieuw exemplaar. Het kan ook zijn dat jouw klacht het gevolg is van oneigenlijk of verkeerd gebruik, verkeerd of nalatig onderhoud of geweld van buitenaf. Ook in dat geval helpen wij u graag met het zoeken naar een passende oplossing.

Soms is het nodig dat wij het product opsturen naar de fabrikant, uiteraard houden wij je dan op de hoogte over de stand van zaken. Je weet altijd van te voren hoelang het duurt en, indien het niet onder de garantie valt, hoeveel een eventuele reparatie kost.

Paardendekens
Klik hier voor meer informatie over de garantie-afhandeling van paardendekens.

Bedrijfsgegevens

Vestigingsadres :

De Paardendrogist
Exportweg 10
9301 ZV Roden

BTW nummer: NL08804023B01

Eori nummer: NL08804023

KvK nummer: 38018588

Correspondentieadres :

Postbus 7
8100 AA Raalte 
Nederland