Meld je aan op onze nieuwsbrief ontvang 10% korting voor je eerst volgende bestelling!

 

 

Bestelinformatie

Verzendkosten binnen Nederland* & België zijn: €5,99. Bestel je boven €49,-? Dan betaal je geen verzendkosten.**

* Voor de Waddeneilanden betaal je altijd verzendkosten: €9,99 bij bestellingen tot €49,- daarboven betaal je €5,99.

** Voor een aantal artikelen is er een extra transporttoeslag om het product thuis of bij een servicepunt te laten bezorgen. De toeslag wordt weergegeven op de product overzichtpagina en in je winkelmandje. Deze toeslag wordt altijd doorberekend, ook als je een bestelling boven de €49,- plaatst.

Bestellen kan met of zonder inloggen met je emailadres;

Kies voor ophalen bij een DHL Servicepunt en haal je pakket bij jou in de buurt op. 

Betalen gaat eenvoudig via Ideal, Bancontact of overschrijving.

Bestellen kan ook per telefoon: 050 - 409 69 96 op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur. Buiten deze tijden kan je jouw bestelling ook doorgeven via de mail, Facebook of WhatsApp: 06-2195 98 69. Je bestelling wordt verwerkt op de eerstvolgende werkdag.

Bezorgservice

Vandaag besteld = morgen in huis (bij verzending binnen Nederland)

Besteld op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 17.00 uur: bezorging in Nederland op de eerstvolgende dag. Bezorging in België na 1-3 werkdagen. 

Besteld op vrijdag na 17.00 uur, op zaterdag en zondag: de verzending is op maandag en de bezorging dus op dinsdag.

Uiteraard kunnen er in uitzonderlijke gevallen vertragingen zijn door drukte bij DHL.

Verzendinformatie

Vezenden naar de Waddeneilanden

Bij verzending naar de Waddeneilanden worden altijd verzendkosten gerekend. Bij bestellingen tot €49,- betaal je €9,99 verzendkosten. Bij bestellingen met een hogere waarde rekenen wij €5,99 verzendkosten.

Verschillende bezorgingsvormen:

Je hebt bij ons de keuze uit drie verschillende manieren van bezorging; zo kan je altijd kiezen voor de manier die voor jou het makkelijkste is. 

  • Bezorging via DHL
  • Bezorging op een DHL Servicepunt
  • Afhalen in Roden

Bezorging door DHL Parcel
Bezorging: eerstvolgende werkdag (ook op zaterdag)
Verzendkosten: € 5,99 

Jouw bestelling wordt in veel gevallen de eerstvolgende werkdag (ook op zaterdag) bij je thuis of op een ander door jou opgegeven adres bezorgd door DHL Parcel. Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet thuis bent op het moment van bezorging. Om te voorkomen dat je een dag langer op je artikelen moet wachten, kunnen wij het pakje aan laten bieden bij je buren. Je kunt dit aangeven in het veld ‘opmerking bezorger’ bij het plaatsen van je bestelling via onze website voor de bezorger. De bezorger laat dan een bericht achter in je brievenbus met de mededeling bij welke buren je pakje is afgeleverd.

Ben je niet thuis dan hoort de bezorger een kaart voor je achter te laten waarop staat op welk DHL Servicepoint het pakket de volgende dag af te halen is. Mocht je geen kaart hebben ontvangen, staat het vermeld bij de track en trace van je pakket. 

Afhalen bij een DHL Servicepunt
Af te halen: 98% zekerheid de eerstvolgende werkdag (ook op zaterdag). Verzendkosten DHL servicepunt: € 5,99

Er zijn inmiddels ruim 2.800 DHL afhaalpunten in Nederland, deze zijn gevestigd in onder andere tankstations, supermarkten, drogisterijen, videotheken en gemakswinkels. Wordt het pakket niet direct opgehaald, dan ontvangt je binnen een week nog twee herinneringsberichten. Vanaf de dag van bezorging heb je 1 week de tijd om het pakket op te halen.


Afhalen in Roden 
Er is nu ook de mogelijkheid om je bestelling af te halen op onze locatie in Roden. Bestellingen vanaf vrijdag 17.00 uur kunnen de daaropvolgende maandag vanaf 11.00 uur afgehaald worden. Op werkdagen ligt het pakket voor je klaar nadat je de factuur in de mail hebt ontvangen.

Betalen

Veilig en betrouwbaar betalen
Wij maken gebruiken van een SSL Certificaat waardoor je er zeker van bent dat jouw gegevens via een beveiligde verbinding verzonden worden en nooit in handen vallen van derden. Zodra je het betaaltraject in gaat, wordt de adresbalk groen en weet je zeker dat jouw gegevens veilig zijn.

Online betalen 
Profiteer van optimaal betaalgemak en betaal gegarandeerd veilig via IDEAL, Bancontact of overboeking. Betalingen zijn door de Paardendrogist uitbesteed aan Buckaroo. Met de betaaloplossingen van Buckaroo betaal jij snel, gemakkelijk en veilig. 


Met een cadeaubon 
Wil je een cadeaubon gebruiken om jouw bestelling (deels) mee te betalen? Dan kun je in het winkelmandje het nummer van de cadeaubon intoetsen. Jouw korting wordt dan direct verwerkt.


Status van jouw bestelling

Na ontvangst van jouw bestelling ontvangt je van ons per e-mail een orderbevestiging. Op de dag dat wij jouw bestelling verzenden, sturen wij je per e-mail de code waarmee je jouw pakketje kunt traceren op de website van het verzendbedrijf.

Heb je vragen over de status van je bestelling? Neem dan gerust even contact met ons op, wij helpen je graag!

Retouren

Retour sturen

Je bestelt bij ons zonder enig risico want we garanderen je een volledig recht van teruggave binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour te sturen. Uiteraard zonder kosten voor jou! 

In deze periode kun je jouw bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking gratis terugsturen. Natuurlijk kun je het product passen, maar zorg er dan wel voor dat je het product schoon en onbeschadigd in de originele verpakking verpakt.

Onze gratis retourservice geldt niet voor zendingen van en naar het buitenland; de kosten voor retourzending vanuit andere landen dan Nederland dien je zelf te voldoen.

Het kan ook zijn dat je na de zichttermijn een artikel terug wilt sturen. Na beoordeling van jouw vraag door onze klantenservice behoort ook dat tot de mogelijkheden. Neem in dat geval per e-mail of telefoon contact met ons op.

 

Let op!

Mocht het bedrag van de bestelling na het verwerken van de retourzending onder de € 49,00 komen dan brengen wij het bedrag van de verzendkosten van € 5,99 in mindering op de creditfactuur. 

 

Het maken van een retouraanvraag

Als je een account hebt kan je inloggen op onze site. heb je als gast afgerekend klik dan hier. Na het inloggen kun je met 3 klikken je retour aanmelden en, indien je dat wenst, een ander product bestellen.

Bij het aanmelden van een retour kun je zelf kiezen op welke DHL servicepunt je pakket terug wilt sturen:

Kies hier een DHL service punt bij jou in de buurt.

Financiële afhandeling van je retourzending

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, verwerken wij deze en ontvang je van ons in een e-mail een bevestiging van de ontvangst en de wijze waarop wij deze verwerkt hebben. Is door jouw retourzending een tegoed ontstaan en heb je de bestelling vooraf met Ideal betaald, dan storten wij dit direct terug. Het bedrag staat uiterlijk binnen 3 werkdagen na verwerking van de retourzending op je rekening. Als je de gehele bestelling retour stuurt, betalen wij ook de verzendkosten terug.
 

Garantie

Ben je niet tevreden? Laat het ons weten!
Ben je niet tevreden over een product? Of is je product (te) snel stuk gegaan? Neem dan contact met ons op. We doen altijd ons best om samen op zoek te gaan naar een goede oplossing. Wij hebben immers maar één doel, en dat is dat je 100% tevreden bent.

Is het product ongebruikt en heb je het korter dan 14 dagen geleden ontvangen:
Dan is het heel simpel: je kunt het product zonder opgaaf van reden gratis retoursturen. Heb je het product langer dan 14 dagen geleden ontvangen, neem dan even contact met ons op. 

Heb je een verkeerd product ontvangen?
Dat is heel erg vervelend! Ondanks onze zorgvuldige werkwijze is er dan toch iets misgegaan. Wij verzoeken je om dit binnen 14 dagen na bezorging telefonisch of per email aan ons te melden. Wij zorgen ervoor dat je het juiste product, mits op voorraad, alsnog direct toegestuurd krijgt en overleggen wat voor jou de makkelijkste manier is om het verkeerde product gratis terug te sturen. 

Is het product gebruikt en voldoet het niet aan jouw verwachtingen
Neem dan altijd even contact met ons op om je klacht aan ons kenbaar te maken.

Samen met jou bepalen we dan of je het product naar ons op kunt sturen of dat het mogelijk is een aantal foto’s naar ons te sturen. In beide gevallen reageren wij snel en hoort je binnen 2-3 werkdagen hoe wij jouw klacht oplossen. Het kan zijn dat jouw klacht over het product het gevolg is van een fabricage- of materiaalfout en daardoor valt onder de garantievoorwaarden. Afhankelijk van de richtlijnen van de fabrikant wordt het artikel dan zo snel mogelijk gerepareerd of vervangen door een nieuw exemplaar. Het kan ook zijn dat jouw klacht het gevolg is van oneigenlijk of verkeerd gebruik, verkeerd of nalatig onderhoud of geweld van buitenaf. Ook in dat geval helpen wij u graag met het zoeken naar een passende oplossing.

Soms is het nodig dat wij het product opsturen naar de fabrikant, uiteraard houden wij je dan op de hoogte over de stand van zaken. Je weet altijd van te voren hoelang het duurt en, indien het niet onder de garantie valt, hoeveel een eventuele reparatie kost.

Paardendekens
Alle paardendekens, halsstukken, maskers en beenbeschermers zijn gewaarborgd tegen fabricage- en/of materiaalfouten. Deze garantie geldt voor een periode van één jaar op voorwaarde dat het aankoopbewijs kan worden voorgelegd. Tevens dienen de reiniging- en onderhoudsinstructies te zijn opgevolgd, zie hiervoor ook 'wassen en onderhoud'. Ga naar de pagina Garantie voor meer informatie over de garantie afhandeling van paardendekens. 

 

Bedrijfsgegevens

Vestigingsadres :

De Paardendrogist
Exportweg 10
9301 ZV Roden

BTW nummer: NL08804023B01

Eori nummer: NL08804023

KvK nummer: 38018588